Colaborarea este cuvantul de baza in oferirea serviciilor RiverRaft. Fie ca este vorba despre serviciile de consultanta, implementare, training, suport sau mentenanta, specialistii RiverRaft creaza setul de servicii care sa raspunda cel mai bine nevoilor fiecarui client in parte.

Echipa este formata din specialisti in implementarea unor solutii software de Business Process Management complexe, in crearea unei strategii de Business Process Management (BPM), in oferirea de training si de servicii de mentenanta, care vor fi alaturi de responsabilii companiei pentru a stabili care sunt serviciile necesare si modalitatea de livrare a lor.

Colaborarea echipei RiverRaft cu echipa clientului este necesara pentru realizarea analizei initiale. Pentru aceasta se obtin informatii referitoare la modalitatea de desfasurare a activitatii de zi cu zi si referitoare la rolurile pe care le au angajatii din diferite departamente sau chiar din acelasi departament.


Implementarea

Etapele implementarii RiverRaft:

Preanaliza este o analiza preliminara a managementului activitatii clientului, pentru a identifica modalitatile obisnuite de desfasurare a activitatii, procesele de business de zi cu zi si organizarea in cazurile in care pe langa procesele de business statice apar si procese de business dinamice.

Analiza detaliata a activitatii se realizeaza pentru a segmenta activitatile pe tipuri distincte si pentru a le ierarhiza, a depista fluxurile decizionale, modalitatea de luare a deciziilor si modalitatea de rezolvare a taskurilor delegate etc.

Configurarea RiverRaft se face astfel incat rolurile, procesele si fluxurile decizionale existente in organizatie sa fie oglindite in produs

Testarea functionarii RiverRaft pe un numar mic de utilizatori este utila pentru a identifica daca mai sunt necesare modificari la setari. Sunt urmarite atat pentru procesele statice de business cat si procesele de business dinamice

Implementarea RiverRaft consta in instalarea produsului, configurarea si parametrizarea lui

Conectarea cu alte sisteme - produse de tipul SharePoint, solutii de Document Management, de registratura etc., este optionala si necesita de multe ori customizari suplimentare pentru a se putea raspunde perfect cerintelor.

Trainingul pentru manageri si pentru utilizatori se realizeaza odata cu predarea manualului de utilizare, astfel incat toti utilizatorii sa foloseasca la maxim beneficiile solutiei. Datorita integrarii cu Outlook 2007 sau 2010 si a familiaritatii sistemului de delegare de taskuri, timpul de training necesar este de sub 1 zi.

Retestarea sistemului intervine in cateva saptamani de la implementare, folosind pentru etapa de fine tuning pe situatia reala

Monitorizarea functionarii sistemului pe termen scurt, mediu sau lung, conform cerintelor beneficiarului, ofera posibilitatea de a aduce imbunatatiri proceselor de business statice identificate si managementului activitatii.

Dezvoltarile sistemului (de tip update / upgrade) se realizeaza automat. De asemenea, se poate folosi RiverRaft ca soclu de dezvoltare, realizandu-se customizari ulterioare conforme nevoilor clientului.